top of page
  • שקד מטבחים יפים

?איזה מטבח אתם

Updated: Mar 12, 2019

שמחים שחזרתם אלינו, כי אנחנו רק שאלה: אם הייתם מטבח, מה הייתם אומרים?

עיצוב זאת שפה. דרך לתקשר עם אנשים, להכריז דרך קירות הבית והרהיטים מי אתם, מה אתם אוהבים, איזה חינוך וערכים אתם מקנים לילדים שלכם. ומעל לכל צורת התקשורת המרתקת הזאת, ניצב בגאון כמלך הבלתי מעורער של הבית – המטבח.


שמעו והסכיתו

לאחרונה זוג חמוד יצר איתנו קשר, בכדי שנעזור להם לתכנן מטבח. בשיחת הטלפון הראשונית הם סיפרו שהם אוהבים מראה מינימליסטי ותעשייתי ושהם מפנטזים על שילוב של בטון על קירות הבית, באזור החללים הציבוריים. אנחנו אוהבים סגנון תעשייתי, ועוד יותר אוהבים לקוחות שמדברים את שפת העיצוב. אבל פגישת ההיכרות שנקבעה בבית שלהם לימדה אותנו דברים אחרים. כיוון שבני הבית הורידו תמונות מהרשת של סגנון שהם אוהבים, אבל בפועל המטבח שלהם, וכמוהו שאר חלקי הבית, עשירים בחפצים גלויים, באקססוריז, בקופסאות, זיכרונות וציורי הילדים מהגן. הם מנהלים אורח חיים פתוח שבו מגוון רחב מהחפצים האישיים שלהם מוצגים לראווה. זה מקסים ונהדר, אבל אם נתכנן מטבח בעיצוב מינימליסטי - הוא לא ישרת אותם, אלא הם ישרתו את המטבח, כשיצטרכו בסוף כל יום לסדר את כל החפצים ולמצוא עבורם מקום מתאים.

מסיבה זו, חשוב במעלה לפגוש את בני הבית במגרש הביתי שלהם. זה השלב הראשוני של שבו אנו אוספים מידע עליכם, מכאן אנחנו מתחילים לתכנן ולעצב.

רוצים לשמוע משהו ממש מגניב? גם אם תסדרו את הבית בצורה מושלמת, אנחנו נוכל לקבוע איזה טיפוסים אתם ולהתאים לכם מטבח שיהיה פרקטי ומדויק עבורכם. אז תשחררו את הסמרטוט, ושימו מים לקפה כי יש לנו הרבה עבודה.

למקרה שאתם עדיין מתלבטים, מהו המטבח המתאים לכם ביותר, שרטטנו למענכם כמה קווים מנחים של שלושת הסגנונות המובילים בעולם המטבחים:לאחר שיחה טלפונית קצרה לתיאום צרכים ראשוניים, אחת המעצבות שלנו תגיע אליכם הביתה (אפשר גם לבחור להיפגש בבית קפה אם אתם מעדיפים), לפגישה שבמסגרתה המעצבת תאסוף מידע רלוונטי עליכם, ועל ההרגלים שלכם; האם אתם מרבים לארח? האם אתן כוכבות בקבוצת פייסבוק אימהות משקיעות? האם אתם חולמים להיות המאסטר שף הבא? ואולי אתם מאלו שמבשלים בזוג?

המעצבת תברר מהי השפה שהמטבח שלכם צריך לדבר, ומהו האופי והסגנון שהוא יקרין על שאר חלקי הבית.




הרומנטי: סגנון כפרי

הסגנון הכפרי מתאפיין בקווים רכים ורומנטיים, ומתאים לאנשים שאוהבים חללים עשירים בחפצים גלויים ופיצ'פקעס. אנשים שבכל פינה בבית שלהם ישנו אלמנט מעניין שמושך את העין. אבל יש להבהיר נקודה חשובה – חלל עשיר באלמנטים לא בהכרח אומר ליצור עומס בעיניים, ובטח שלא מקנה הנחות ביחס לבלגן.





המופנם: סגנון מודרני

הסגנון המודרני מתאפיין בקווים נקיים, וישרים, בפונקציונליות נטולת קישוטיות ואקססוריז. לדוגמה מטבחים מודרניים מגיעים עם ידיות אינטגרליות, זאת בניגוד לסגנון הכפרי שבו כל ידית היא אלמנט עיצובי בפני עצמו. בדרך כלל המטבח המודרני מגיע בצבעים מונוכרומטיים.

למי זה מתאים? לאנשים שאין להם הרבה חפצים, וגם את אלו שיש להם הם אוהבים לאחסן בארונות ייעודיים. אנשים שסדר עושה להם שקט נפשי.




הנהנתן: סגנון אקלקטי

לבחור את הטוב ביותר מכל פריט – זוהי הדרך הטובה ביותר לתאר מהו הסגנון האקלקטי. זוהי שפת עיצוב שלא כפופה לחוקים נוקשים, אלא יכולה לשלב פריטים שיתכתבו זה עם זה בצורה הרמוני, מבין מגוון סגנונות שונים. אבל גם כאן חייבים לשים לב, לבחור את הפריטים בקפידה כדי שהחלל לא ייראה כמו חנות רהיטים עם מגוון רהיטים שלא קשורים האחד לשני. הסגנון האקלקטי מתאים לאלו שרוצים ליהנות מכל עולמות, ולא מעוניינים להתחייב לסגנון ספציפי שאולי ימאס להם בסוף.


רוצים לשמוע עוד? מעולה! כי במקרה אנחנו זמינים055-555-555


45 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page